8 Nisan 2013 Pazartesi

Krem Şantili Kek

 
 
Güzel bir hafta olması dileklerimle Günaydın,
 
Güneşli bir hafta sonundan sonra gece yağan yağmurla birlikte hava biraz soğuk bugün, haftaya tatlı yiyelim tatlı konuşalım diyerek krem şantili kek tarifiyle başlamak istedim.
 
Malzemeler;
 
4 adet Yumurta
1,5 su bardağı Şeker
1 çay bardağı Sıvı Yağ
1 paket Kakaolu Krem Şanti (75 gr)
1 su bardağı soğuk Süt (Krem şantiyi hazırlamak için)
1 paket Kabartma Tozu
1 paket Vanilya
2,5 su bardağı Un
 
Yapılışı;
 
Krem Şanti ve soğuk sütü mikserle çırpın. Kenarda bekletin. Başka bir karıştırma kabında oda sıcaklığındaki yumurta ve şekeri çırpın. Sıvı yağ ilave edip çırpmaya devam edin. Un ve kabartma tozunu ekleyin ve çırpın. Kenarda bekleyen krem şantiyi bir spatula yardımıyla diğer karışımla birleştirin. Yağlanmış kek kalıbınıza dökerek 180 derece önceden ısıtılmış fırında 40-45 dakika pişirin.
 
Afiyet olsun...
 
 
 

16 yorum:

  1. görünümü tıpkı hazır kek gibi olmuş.mm ellerinize sağlık.nefis

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım..
    ne kadar yumuşak görünüyor kekin..
    krem şanti ile bende çok yaptım dokusu şahane oluyor:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. denemedim ama nefis olmuş canım.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Şulenin dediği gibi hazır pakette satılan kakaolu kek görüntüsünde.Ellerine sağlık şahane

    YanıtlaSil
  5. şeker mutfak yine şeker gibi bir tarife bizimle..bir kaç kere rastgeldim bu krem şantili tarife ama yaptım diyemem..ama sanırım çok yumuşak olur diye düşünüyorum..ellerine sağlık...kocman sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.evet yumuşacık oluyor sevgiler

      Sil
  6. elıne sağlık merak ettım tadını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yumuşak ağızda eriyen bir kek oldu sevgiler

      Sil
  7. harika olmuş ellerine sağlık
    çayla ne güzel değilmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım,çayın yanında süper iyi oluyor.zaten bu çayın yanındakiler mahvetti beni:)) sevgiler

      Sil
  8. harika olmuş ellerine sağlık
    çayla ne güzel gider değilmi?

    YanıtlaSil
  9. krem şanti üzerinde değil içinde olmuş bu sefer işte değişik bir tarif eline sağlık

    YanıtlaSil
  10. bende yapıcam hadi bakalım nasıl olacak

    YanıtlaSil

Special design for Şeker Mutfağımız by GeCe