13 Nisan 2013 Cumartesi

Kahvaltı Sofrası



Geçen hafta sonu kahvaltıda annemler vardı. Klasik kahvaltılıkların yanında Milföy Pizza ve Sucuklu Patates Kızartması hazırladım. Patatesleri Tefal Actifiry ile kızartım. Çok kullanışlı ve güzel bir alet, aldığıma çok memnunum. Çok fazla kızartma yapmıyorum ama yaptığım zaman da Actifiry'i kullanıyorum.
Milföy Pizza tarifine bakmak isterseniz, Milföy Pizza , Patatesli Sucuk tarifimde;
 
Malzemeler;
 
6-7 adet Patates
İstediğiniz ölçüde Sucuk
Tefal Actifiry kaşığı ile Sıvı Yağ
 
Yapılışı;
 
Patatesleri küp küp doğrayın. Tefal Actifiry'ye sıvı yağı koyun. Zamanı 30 dakika ya ayarlayın.
Siz diğer işlerinizle ilgilenin :)) 25 dakika sonra küp küp doğradığınız sucukları da ekleyin.5 dakika patates ve sucuklar birlikte kızardıktan sonra sucuklu patates afiyetle yemeğe hazır.
 
Afiyet olsun...
 
 

8 yorum:

  1. Kahvaltı çok önemli sofra süper

    YanıtlaSil
  2. elıne sağlık cok guzel bır sofra en sevdiğim oğundur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, benim de en sevdiğim öğündür kahvaltı,sevgiler

      Sil
  3. Ne güzel sevgi dolu bir masa.
    Anneye hazırlanınca daha da özel olmuş.
    Ellerine emeklerine sağlık Nebiyecim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Seval Abla'cım, annem hayatımdaki en değerli insanların başında, sevgiler

      Sil
  4. ellerine sağlık canımm:)
    anneciğim gelsin de memleketten bende hazırlayacağım:)
    özendirdin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, anneciğin en kısa zamanda gelir inşallah, güzel sofralarda buluşursunuz, sevgiler

      Sil

Special design for Şeker Mutfağımız by GeCe